sobota, 3 stycznia 2015

Moje postanowienia

Jak mamusia mi mówiła, każdy w nowy rok obmyśla sobie postanowienia. Ja także mam kilka takich postanowień na ten roczek.
Nie chcę żeby ten rok był dla mnie rokiem zmarnowanym, więc ułożyłam razem z mamunią plan. I będę się go trzymać.
1. Nie stracić poczucia humoru,
2. Codziennie być uśmiechnięta,
3. Nauczyć się przewracania na plecki i na brzuszek,
4. Nauczyć się siadać ( samodzielnie),
5. Powiedzieć "mama",
6. Dobrze się zastanowić, czy chcę powiedzieć " tata" ( i         ewentualnie raz czy dwa bąknąć pod nosem),
7. Mieć wspaniały Roczek,
8. Kochać mamusię i tatusia,
9. Zadziwiać rehabilitantów postępami,
10. Zrozumieć co to i do czego służy naprzemienność,
11. Być szczęśliwa.

Mama chciała jeszcze parę punktów mi dorzucić, ale ja się nie dałam. Ma swoją listę, a ja mam swoją. 
Nie wiem czy uda mi się wszystko do końca roku pozaliczać, ale będę się starała, dla rodziców. Oni się starają mnie postawić na nogi, to ja muszę ich wspomóc. W końcu jesteśmy paczką, rodzinką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz