czwartek, 15 września 2016

"Terapia na drutach"

"Terapia na drutach" to pomysł mojej mamusi. Co to jest i czemu ma służyć?
Proste.
Po śmierci dziadziusia mama nie miała ochoty na nic, nawet nie chciała zajmować się mną. Bardzo pomogły jej w tym czasie druty. Zaczęła robić sweterki na drutach i pomału z mamą zaczęło być lepiej. "Terapia na drutach" to terapia dla mojej mamy, to taka odskocznia od problemów, ode nie troszkę też. Jak mama sobie dzierga to wkracza w swój świat. Oczka prawe, lewe, narzuty i takie takie.
Mamusia sprzedaje sweterki na OLX. Jeśli chcecie to wchodźcie, oglądajcie i kupujcie. Cały dochód ze sprzedaży sweterków jest przeznaczany na moją rehabilitacje.
Tutaj macie kilka przykładów:
recznie-robiony-melanzowy-sweterek-czapeczka
jasny recznie-robiony-sweterek-rozm-98
koronkowy obrus handmade by babcia
niebieski sweterek 62 - 68
recznie-robiona-sukieneczka-rozm-92-
sweterek-dzieciecy-recznie-robiony-rozm-74-86
recznie-robiona-na-drutach-czapka
recznie-robiona-czapka
bezrekawnik-recznie-robiony-rozm-86-92
sweterek-dla-dziewczynki-rozm-74-86


A tutaj macie zdjęcia i ja jako modelka:
























































Jeśli chcielibyście coś zamówić u mojej mamusi, jakiś sweterek dla dziecka , czapeczkę, szalik to śmiało tutaj macie link do strony mamusi :  TERAPIA NA DRUTACH

Serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz