sobota, 4 lutego 2017

1 %

W tym roku, jak co roku zbieram 1%. Rodzice mają wielkie plany, aby postawić mnie na nogi. Mam nadzieję, że to nam się uda. A jak stanę to już potem będzie z górki. Zrobię ten pierwszy krok. Mamie kręgosłup odpocznie.
 Jeśli mieszkacie i rozliczacie się w Polsce to sprawa jest prosta, żeby mi pomóc. Ale jeśli mieszkacie poza Polską także możecie mi pomóc. Możecie wpłacać na konto fundacji darowizny. Można je wpłacać przez cały rok.

Wpłaty prosimy kierować na konto:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
ul. Łomiańska 5
01-685 Warszawa
Alior Bank S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem:
25772 Wartacz Jagoda darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

W tym roku dużo się dzieje. Za dwa tygodnie odbędzie się koncert, już nie możemy się doczekać, potem kolejna niespodzianka, ale na razie o niej nic nie napiszę, będę Was trzymać w niepewności przez chwilę.
Chcę Wam wszystkim bardzo podziękować za zeszły rok i za ten też. Z mamą lubimy tak czasami popatrzeć jak to nasz blog zdobywa nowe kraje, ilu mamy czytelników. Nie sądziłyśmy, że moja historia poruszy tyle serduszek.
Kładę się już spać, ale mama jeszcze nie. Mama dalej będzie siedziała i dziergała te swoje sweterki, dywany i inne rękodzieła.
Buziaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz